hari ini hari kita~~~

Assalamualaikum,..

Wah!!! Hari ini aku lewat menaip belog ku ini! rilex, rilex, biar lambat asalkan selamat,.. Banyak benda yang aku buat hari ini,.. Mostly spent time with friendS and also looking for new stocks of shawlS~~~ But em,.. (style sebutan ausie konon2nya, hehehe) Nothing much to bought except my muslimah t-shirt!!! TETTTT!!! our of topic, out of topic,.. hahaha,.. :D, This morning I'm working as usual, lunch?? at kampung baru, with rider's friendS, :)

Actually I should go to Jalan TAR during lunch hour, but there is some last minute program changed. Huhuhu,.. so, having a lunch with Sara, Opu, Yamada and also Sara's B.

Fuyooo~~~ lama aih lunch, hehehe, lepas balik dari lunch, aku masuk office cam biasa la, nasib baik aku jugak orang pertama yang sampai ke office, hehehe, lepas tu officemate aku, Anuar, pn balik bersama En Ekmal dari Launch IPO Century Software, perghhhhh, gift banyak tu,.. siap dapat organizer tu yang wat aku jeles, hehehe, Anuar pun crita la yang dia ada jumpa Haji Zainal dan Kak Hani, aiseyyy, rindu plak kt diorang ni,..

Skip that story, aku pun siapkan Market Wrap (week ni aku punya turn),.. and nak balik dari keje, terserempak dengan Fadzerin,.. Oh, jom la balik sekali, lalu kami pun trun lif,.. sampai kat bawah Afiq gtau (melalui telefon), g minum kat belakang, Jom je la,.. rupa2nya memang diorg tgh minum-minum dengan senior diorang tu,.. sembang la plak~~~ panjang woooo, sampai itu brader cakap, "encik, sudah mau tutup" HAHAHAHA!!! ape lagi? blah la,

Lepas dah gerak, aku pun p la Jalan TAR,.. kali ni girl yang layan aku tu orang lain, SIOT je itu budak, berlagak je ngan aku, :(, dah la aku nk beli2,.. xpa2, aku biar je, pasni, jangan harap aku nk biar ko dapat komisen dari aku lagi, wakaka,.. Kemudian, aku p cari kepala patung, hallamak, stok belum ada la, :(, lalu aku berjalan nak ke moto,.. alih2, fewwwit! baju Muslimah cantik, cantik, cantik, hehehe, Zrappp, abez RM56, huhuhu, opSSS 2 helai la,.. murah kan?? Aku sekarang da tergerak hati nak pakai baju yang lebih sopan, doa2 semoga aku berhijrah kepada yang lebih baik,..:)

Lepas da perabih duit2 yang ada, aku pn bergerak ke Ampang,.. Berjumpa minum2 dengan Seri, Ekin, Farids dan kimi,.. Lama xjumpa diorg ni, banyak plak cerita yang dibincangkan~~~ seronok, seronok, tup, tup, tup (skali ujan trun da) hahaha, lalu kami pun berpisah, ke haluan masing2,..

Sekarang aku ada dirumah la,.. kring, kring, (aku tgh call ayah aku ni),
Ala,.. En Mohd Nazir tengah main badminton la plak, baru je nak promote blog ini kepada beliau, hehehe, Ayah, klau ayah baca entry ni, mesti bangga kan?? FEYMES wooo,

Begitu lah aktiviti hari ini,.. nape entry Hari ini hari kita?? sebab KITA=aku dan rakan2,
(-_-)v

LOVE YOU ALL!!! MMMMUAXXX

Selamat Malam,..

No comments: