~~~CEO baru~~~

Seperti biasa,..

Kepulangan aku disambut oleh azan maghrib yang berkumandang dari masjid berdekatan. Seronok pulak aku mencoret dekat blog ni ye, hehehe, ape cite hari ini??? Wuhuhu, salah satu daripada azam aku tahu ini adalah mempunyai insurans~~~ almaklumla, rider kental harus ada back-up, bukan back-up singer, tapi in case (bukan doa, tapi beringat-ingat sebelum kena),.. kita xtau apa yang bakal berlaku masa depan, even sesaat pun,.. As said, aku pun janji la nak lunch dengan kawan aku yang juga pemasar insurans,.. Tepat 11.30 a.m., datang puan HR aku yang menyatakan ada meeting dengan CEO baru. Aku pun pergi la,.. Wah2, handsome jugak CEO ni (handsome untuk umur dia la) hehehe, terigt ayah aku Encik Mohd Nazir, aku rasa sebaya la diorang nih tapi ayah aku lagi handsome la sebab beliau berambut hitam berkilat,

Okep, nak jadi cerita, meeting terbabit begitu panjang,.. Sampai kul 2petang,.. wuhuuu, kesian kat member aku Cik T, nasib baik dia pi makan dulu, kalau x, mesti aku dah xde kt depan lappy (hehe, gurau di waktu senja),.. Kembali ke tajuk asal, CEO aku ni nampak berkaliber, dari segi idea-idea yang dia bagi,.. tapi aku sendiri pun company aku sekarang leh maju di bawah dia atau x, itu perlu kita lihat,.. Aku xsuka bagi judgement awal-awal, kalau puji lebih-lebih kang depress plak,.. kalau kutuk kang, malu+dosa, hahaha, Apa-apa pun, aku ucapkan selamat datang ke company aku yang serba cantik, alMaklum la,.. opis baru la katakan, hehehe,

Sekarang ni, apa yang aku tengah fikir adalah, bagaimana untuk memajukan diri aku,.. malam ni aku nak isi borang mohon veterinar course,.. harap-harap dapat la, aku nak sangat-sangat further study aku dalam bidang ni,.. Ini la minat aku yang sebenar, terbuku dalam hati dah lama~~~

Sebelum aku menutup tirai blog aku hari ini, aku nak kongsi satu perkara yang bakal aku buat dalam setengah jam dari sekarang.

Jeng,.. Jeng,.. Jeng,..

Mesti tak suprise, kn??

Telah-telah la korang bleh skip dari baca apa yang aku coretkan sekarang ni, hahahaha, (gelak guling-guling)

Baiklah, aku akan memasak malam ni,.. sempena kemelesetan ekonomi tahap gaban, aku nak masak apa?? hehehe,.. Nasi putih + Sambal udang petai = SRUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPP!!!!

ok la,.. buBye

MMMMUAX

No comments: