Bermulanya 2011

Selamat tengah hari~~~
Azan tengah berkumandang di saat ini,

Aku??
Masih lagi di dalam bilik di sebuah rumah, di tengah kota dengan hiruk pikuk bunyi siren kereta la (weuweuweu), construction tepi rumah la (ketukketukketuk), dan kenderaan lalu lalang.

Hari ni 9 January 2011...
Tahun baru, pun dengan azam baru. Last post aku pun waktu tahun baru tapi tahun lepas. Hahahaha. Kali ini aku harap dapat jd blogger yang berterusan. Dengan harapan tahun ini aku punya banyak cerita menarik untuk diceritakan.

Aku harap aku boleh bahagikan masa kerja dan blogging kerana baru aku perasan aku xpenah jengah blog ni sejak setahun bekerja. Huhuhuhu.

Permulaan tahu baru aku kali ini lain dari yang lain. Aku join konvoi sekumpulan anak muda. Okep!!! Cukup disitu dulu. Aku ada hal dan aku akan wat Special posting untuk Konvoi Pertamaku.

No comments: