~~~the explosion of Merapi~~~

Rupanya da 16 hari pn aku join ke kenduri Daos 1st January,.. Malangnya, hari ini, baru aku demam,
Selamat Malam yang mampu ku ucapkan,.. Suara da ilang, mata da kuyu,.. suhu badan pun da naik, haish,..

Sabtu yang padat,..
itu je yang mampu ku katakan,..

Interlock a.k.a. Interlok
Novel nukilan Abdullah Hussain ini telah ditangan ku,.. Dalam 1 malam ku baca hingga Chapter 3 sahaja,.. cerita ni mnarik minat aku untuk teruskan pembacaan,.. Okep, ckup skema,

Ape yang lucu?? o_0
aku ingat buku interlok ni originated in english version, ye la aku g beli english version punya, hahaha, tup2, rupa-rupanya, bahasa melayu original, nak xnak, aku baca jugak la,.. nasib baik la bhasa die light english, hehehe, klau literature, terkapai2 jugak aku nk terjemah balik,

Ok, ckup la takat disini, banyak yang menarik untuk diceritakan, tapi terlalu letih dan sakit, agak risau tentang penyakit dalaman~~~

No comments: