~Ride to Melaka with LBM~

Ha,.. semalam, 3 July, aku ada ride ke Melaka bersama Lady Bikers Malaysia,.. pagi2 lagi aku da bersiap, semangat wooo, 1st time ada aku nk join ride ngan geng2 LBM, 


RV kami ada lah Shell Tol Sg Besi,.. Nak dijadikan cerita, aku xtau jalan ke situ, aku pn hello la sahabat aku sorang, enF ntuk bg direction, dan dia pun bgtau, ikut signboard ke seremban, n dia offer untuk lead aku ke sana,.. Alhamdulillah, xde la aku terkontang kanting cari jalan xjumpa nt, 


Awal sungguh aku bersiap, semangat la katakan,.. Aku pun tunggu la enF ni datang, janjinya kul7,.. tapi dia ckp lambat skit, ok2, tunggu smpai kul7.30, erk, xde pon?? T_T, call pn xde, adesss, mcm mna ni? aku da la xkenal sesapa yg join ride kali ni, xpela, aku igt enF ade ckp ikut jln ke Seremban, aku pn dgn kondifen nya aku gerak sendirik,.. shuuuuuuuu, masuk jalan Tun Razak~~~ sepanjang perjalanan tu aku ikut je signboard, hehe, tiba2,.. tengah2 aku bwak moto, ade 1 signboard buat aku kompius, dan tup2 aku termasuk dalam MEX! eh, nk patah balik pn xbleh, huahuahua,.. macam mana ni?? aku pn hello blik enF sambil tersedu2 sbb da mmg xtahan,.. dgn takut, sedih, kompius, huwaaaaaaa,.. rupa2nya, jalan tu merupakan jalan dekat untuk ke sgBesi, hahaha, lawok2, so, aku jd la org pertama yg smpai ke sana,.. hehehe,..


Cite cuak ni xabez kt situ je,.. sedang aku duk tunggu kt Shell tu, sekumpulan akak2 moto besau smpai,.. perghhh, (mata terbeliak, darah dimuka pn kering) time ni klau ade org toreh ngn pisau kt pipi, xde darah menitik, hehehe, er6, z1000~ aku?? w1100, eh silap, wave110 je, hehehe, memang la aku cuak gila,.. macam mna ni? aku mmg da ilang kompiden, lemah lutut2,.. tapi akak ni mmg baik sgt, diorg bg je aku ride, tp tu la, kesian plak aku kt diorg, mne xnya, moto besar mna bleh ikut moto kecik, kang overheat plak, haiya,.. diorg bergilir2 ntuk follow aku, TERIMA KASIH sgt2, tapi agak terbakar dan berkobar2 la rasa hati ni ntuk join beli moto besar jugak, meleleh air liur aku bla tgk moto diorg dengan selamba dan senang jiwa membawa moto seperti angin yg lalu, (eh, apekah??) hehe, seronok ooo tgk moto diorg,..

ok,.. dari dr Sg Besi ke Seremban, combine ngn group dari Dengkil, trus smpai la ke Ayer Keroh,.. >.<, kt sana kami pn di bawa ke Petronas milik salah seorg ahli LBM, dengan minuman tajaan, hehe, sempat la Linda Onn wat riuh gna PA system kt situ, hahaha, lepas tu, kami di bawa ntuk lunch, makan banyak smpai nk pitam, dah tu gi A'Famosa, minum2, amek gambar skit, puas,.. dibawak plak ntuk makan cendol (aku mkn ABC), mmg sedap la jgak,.. hehe, N last skali dibawa mkn kenduri besday kt ceng, mmg keje makan je la 1 hari,.. lepas da kenyang n puas berehat2,.. kami pn bersiap ntuk pulang,..

Di seremban, berpecah kepada 2 kumpulan, 1 ke Nilai, n 1 trus balik ke KL, aku trus balik kl, sbb risau lewat, n aku plak moto comel, hehe, aku smpai kira2 sebelum gelap,

mgkin itu je la dulu cerita aku,.. hehehe,

p/s - smpai umah, mandi2 trus pengsan, tgh malam bru terjaga, huhuhu









1 comment:

Nazrah said...

Mana gambor2 nye dik oiii...nak tengok gak...