~end Of jUne~

alhamdulillah,..

Aku rasa bersyukur kerana dari hari ke hari aku dapat rasa seperti semakin bersemangat untuk melangkah,.. Kenapa? Haha, sebab dah xlama lagi aku akan balik duk kampung la,.. >.<

Hari ni aku baru je dapat 3 buah IPO prospektus dari En Wan, perghh,.. Company ape?

i - Bumi Armada,
ii - Hibiscus Petroleum, dan
iii - PLabs

Agak bulat mata aku tadi bila nampak En Wan masuk bilik kerja aku tadi, huahuahua, da la baru beberapa hari yang lepas ja aku submit Old Town pny IPO Note,.. Sampai plak Inari ngan Prestariang,.. Ni sampai plak 3 serentak, adoi2, headache2,..

Tadi aku pn dengan hati yang gusar p jumpa bos untuk berbincang,.. Bila check 1 by 1, PLabs da kna kick sebab ACE Market, hehe, sori la ye, bukan tanak buat,.. tapi banyak company ni, kna pilih2 skit la, hehe, Disebabkan bos aku seorang bos yang berpengalaman dan aku seorang kuli yang baru setahun jagung,.. Hak untuk menganalis dengan baik tentu2 lah terletak pada beliau, so, bos aku akan buat IPO Note untuk Bumi Armada yang telah lama diperkatakan,.. Aku plak akan buat Hibiscus Petroleum,.. company ape tu?? Florist ke?? Petrol pump ke?? Hahaha, Sebenarnya ini company dalam oil and gas industry,

ok,.. pendek cite, Tetiba,..
"Nadiah" "Yup, bos"
Rupa2nya company ni xde business sendirik,.. so, risky la, xde apa2 jaminan, tp high expectation la yang die nk acquire other players. Ok la, xperlu buat,.. Yahoooo~

Senang hati aku rasa sekarang,.. InsyaAllah, kejap lg aku nk pegi tgk cite bot2 tu, cite bot? hehe, Autobot la, hahaha, aku minat gila cite transformers tu,.. dari 1st, eh, xbaik menipu, waktu 1st transformers kuar, kawan aku, Kartina Nordin yang tergila2 sgt tgk, aku ni kan jenis cool rileks2 je, die pny la kerap bukak, tiap kali aku tumpang tgk, (lupa nk ckp, die beli DVD), mmg aku akan tertido time mula2 lg,(waktu diorg baru trun kapal terbang dkat markas, time tu sekor robot pn belom kuar, hahaha), lama skit lepas tu, aku tergerak hati nk tgk cite tu guna cara "fokus study",.. perghhh, rupanya mmg best gila cite ni, aku sampai 3 hari 3 mlm tgk,.. bile kuar plak revenge of the fallen tu, aku antara yang semangat g beratur kat Mid Valley ntuk beli advance tiket, hehe, semangat, kan??

Semalam Dark of the Moon da kuar, seronok!!! tapi semalam hati aku xtergerak untuk g, hari ni aku nk g, hehehe, >.<

Ok, da kul 5 rupanya, aku nk kna buat market closing nih, semenjak Iqbal berhenti keje, aku la tukang yang kena wat market closing yg ntah pape ni, baik buat bg siap cepat2, kejap lagi nk p tgk transformers, :D

p/s - pop corn 1, besar punya ya,



No comments: