1 -> 1 -> 1

First skali, Selamat hari Bapa~

Alhamdulillah, hari ni aku masih sihat wal'afiat untuk meneruskan idop hari ke hari,..
Hari ni aku xde aktiviti pape pn, kecuali buat kerja opis aku yang xabez2, haiya,.. bukan aku nk mengeluh ke ape ke, (tp kategori mengeluh dah ni), aku kalau bleh tanak keje yg menganggu hari minggu aku, time aku nk bercuti, ade je gangguan mental dan fizikal, at the end, aku xleh nk wat keje aku sendiri, pn xleh nk ride, haiya haiya,

Tadi aku baru je pas cakap ngn ayah aku, almaklum la,.. hari Ayah, perbincangan utama adalah mengenai pemindahan aku ke kampung ujung bulan ni, dan diumumkan bahawa GREEN LIGHT telah pn diterima untuk aku ride BALIK KAMPUNG, alhamdulillah,.. akan tetapi, macam biasa, aku dapat agak mak aku akan berleter panjang dlu sblm aku berjaya laksanakan misi aku kali ini, hehehe,

Hari ni aku juga belajar 1 benda baru, cara2 tukar2 heading blog ni, thanks to epi aka syafiq yg merupakan penggiat dlm industri blogging ni, cantik kan heading ni?? tp bukan aku yg buat, hahaha,




2 comments:

Muhamad Syafiq said...

selamat hari bapa juga.. eh, header spontan dari epi tu.. sori kalau tak suka.. haha :D

anne said...

itu baru spontan,
cun teramat dah bg nubie cam anne ni ha,
hehe