~Summary Ujung Minggu~

Assalamualaikum dan selamat pagi,..

Apa cerita menarik hari ni?? ya, pagi ni aku pny perut buat hal dan menyebabkan aku datang ofis lewat 1JAM ohho,.. malu sungguh, nsib baik xnaik record datang keje lambat sebab aku mmg datang keje 1 1/2 jam lebih awal dari yg sepatutnya, hehe, 

Hari ni aku nak summarize skit apa yang telah berlaku pada hujung minggu baru-baru ni, 
8 July, 5.00 p.m
Opismate aku mendapat sms dari rakan beliau menyatakan perlu balik awal sebab jalan da mula kna tutup da lrt out of service,.. demmm, aku da mula risau kang aku balik lewat cmne?? Aku pn dengan bersungguh2 siapkan market wrap aku dan Yesss, berjaya siap pada jam 6.30 p.m

Time ni aku keluar pejabat dan mendapati keadaan KL yang agak lengang dari biasa siap aku bleh plak kna blik ke opis semula di sebabkan oleh hal2 pejabat yang aku xprasan sebenarnya,.. dan waktu keadaan trafik d KL masih jugak lengang yang pelik xmacam hari jumaat yang sebiasanya,..


9.00 p.m
Aku siap2 ntuk balik ke Puchong sbb risau dengan keadaan yang bakal berlaku kt KL nih, jeng3,.. guess what? jalan lengang, KL xde org, jln TAR pn lengang, sume jalan lengang, huhuhu,.. takut gile time nih, bkn ape, KL macam xde penghuni, walhal klau hari jumaat sblm2 ni sume jln sesak,..wawawawa, dan aku pn smpai puchong hanya setengah jam sahaja, hahaha,

9 July,
aku mmg xjoin BERSIH tapi aku sesaja jalan2 kat shah alam, n terjumpa rakan2 di Storm Bikers, lepak2 tambah ilmu permotoran skit, aku join plak diorg g Putrajaya, mmg bez gile, >.<, Pesta Flora, ada bunga api, mcm2 aksi gila la time bunga api tu, hehehe, 

Ok, itu je kot, lain2 da xde dh, 10 July, aku balik KL, tgk KL dah xde pape dh,




~every step is a learning process~

No comments: